Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Si ataquen la flotilla, anem a la VAGA!

setembre 25 @ 08.00 - setembre 30 @ 17.00

Si ataquen la Flotilla, anem a la vaga

A tota la comunitat educativa (Docents, PAE, Bressol, Lleure i Universitat).
Us posem en alerta davant els greus esdeveniments que estan passant a Palestina.

En l’actual context de genocidi del poble Palestí i després dels atacs d’ahir a la Flotilla Global Summud que va camí de Gaza, l’assalt per part de l’Entitat genocida d’Israel pot ser imminent. Davant d’aquest escenari, des de les assemblees de CGT Ensenyament en coordinació amb sindicats i organitzacions estudiantils, hem decidit convocar Vaga.

La Flotilla, a través de les xarxes socials, està comunicant quina és la seva situació utilitzant un codi de colors. El verd indica que no hi ha incidències ni atacs. El taronja indica que hi ha alguna situació d’emergència i que cal estar alerta, però de moment no és una situació greu que els impedeix continuar la seva travessia cap a Gaza. Per últim, utilitzarà el color vermell per indicar que la situació és greu i que cal actuar.

Per això hem convocat, de manera preventiva, una vaga indefinida des del dia 25 de setembre. L’inici d’aquesta vaga s’anirà posposant fins que es donin les condicions esmentades per secundar-la l’endemà que la Flotilla estigui en alerta roja, amb una probable Jornada de Lluita el dia abans.

És a dir, com a molt d’hora, donat que hi ha el cap de setmana al mig, la vaga començaria el dimarts 30 i, per tant, la Jornada de Lluita seria el dilluns 29.
Cal, doncs, estar atents i atentes a les convocatòries de piquets, concentracions i manifestacions.

Us informarem puntualment de si se celebra aquesta convocatòria a través del correu electrònic, les nostres delegades i les xarxes socials del sindicat. 

La Lluita Educa!
Ensenyem Vida
Aturem el Genocidi
Visca la lluita del poble Palestí!

Mostra els detalls

Inici:
setembre 25 @ 08.00
Finalització:
setembre 30 @ 17.00
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,

Organitzador

CGT Ensenyament

Recinte

Catalunya