Economia crítica a l’aula. Propostes per a l’ensenyament obligatori

Seminari d’Economia Crítica TAIFA (Mireia Claverol, Ferran Polo, Miren Etxezarreta, Santi Silva, Arnau Riera, Jordi Farré). Propostes per a l’ensenyament obligatori.

A hores d’ara ningú no dubta que tota la ciutadania necessita tenir uns coneixements bàsics d’economia per tal de comprendre el funcionament de la societat en què vivim i l’actualitat que cada dia ens arriba a través de la xarxa i dels diversos mitjans de comunicació, i per tenir criteri propi a l’hora de prendre decisions amb relació al propi consum i inversions. Hauria de formar part, doncs, d’aquell nucli de sabers i competències considerats imprescindibles, que caldria treballar i aprendre al llarg de l’escolaritat obligatòria. L’economia, però, no és una ciència neutral –com no ho és cap de les anomenades ciències socials–, sinó que depèn de la ideologia i dels valors que l’orienten i de les finalitats que persegueix.

Editorial. Associació de Mestres Rosa Sensat

9788494843679.jpg