OPOSICIONS ENSENYAMENT] Actualització informació-previsió places i terminis previstos

OPOSICIONS ENSENYAMENT-CONVOCATÒRIA NOVEMBRE 2017
Publiquem informació relacionada amb la convocatòria d’oposicions del Departament d’Ensenyament que té prevista que s’iniciï aquest mes de novembre de 2017
  • Places previstes per especialitats
  • Calendari previst a dia d’avui
  • Temaris per cossos i especialitats

  • PLACES PER ESPECIALITATS
 COS DE MESTRES
CODIESPECIALITATTOTAL
ALLAudició i llenguatge58
PANLlengua estrangera: Anglès205
PMUMúsica110
Total373
COS DE PROFESSORAT D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY
CODIESPECIALITATTOTAL
707Dibuix artístic i color3
712Disseny gràfic5
721Mitjans audiovisuals3
Total11



COS DE PROFESSORS D’ESCOLES OFICIALS D’IDIOMES
CODIESPECIALITATTOTAL
192Francès EOI14
Total14



COS DE PROFESSORS D’ENSENYAMENT SECUNDARI
CODIESPECIALITATTOTAL
ANAnglès201
CNBiologia i geologia121
DIDibuix66
ECOEconomia35
EFEducació física81
FIFilosofia33
FQFísica i química111
FRFrancès25
GEGeografia i història163
LCLlengua catalana i literatura136
LELlengua castellana i literatura171
MAMatemàtiques223
MUMúsica25
 PSIOrientació educativa107
TECTecnologia104
Total1602

  • CALENDARI PREVIST

  • Publicació de la convocatòria: segona quinzena de novembre de 2017
  • Termini de presentació de sol·licituds: desembre 2017
  • Llista provisional d’admesos i exclosos: segona quinzena de gener 2018
  • Llista definitiva d’admesos i exclosos: primera quinzena de març 2018
  • Inici del procediment selectiu: mitjans d’abril 2018
  • Finalització del procediment selectiu: primera quinzena de juny 2018
  •  TEMARIS PER COSSOS I ESPECIALITATS

A l’espera de la confirmació de la convocatòria del DOGC, els temaris vigents es troben en el següent enllaç del Departament d’Ensenyament: http://ensenyament.gencat.cat/ca/arees-actuacio/professors/oposicions/ingres-acces-cossos-docents/aspectes-generals/temaris-cossos-especialitats/

    Des de CGT defensem que les places a concurs siguin ocupades mitjançant concurs de mèrits (sumatiu i no eliminatori) que prioritzi l’experiència docent, i a on la capacitat docent sigui avaluada en la seva pràctica real i amb participació del màxim de persones possible per reduir l’arbitrarietat que actualment es pot donar tant en les oposicions (amb tribunals amb criteris diferents) com a l’avaluació d’interins i interines (quan el pes de la valoració el té només un/a inspector/a i director/a).
    Aquest sistema de concurs seria perfectament assumible mitjançant la creació de comissions d’avaluació àmplies als mateixos centres i permetria avaluar els elements veritablement necessaris per a l’exercici de la funció docent.
    Deixa de ser una illa
    CGT Ensenyament Tarragona