[Comunicat sindical unitari] Hem forçat al Departament d’educació a iniciar negociacions

El Departament d’Educació ha demanat la mediació del Departament de treball per iniciar un procés de negociació com a resultat de l’aturada de 3 dies dels treballadors i treballadores del sector de l’Educació, en unes jornades de vaga amb un seguiment mai vist en els darrers 30 anys.

Des d’un inici, els representants dels treballadors i treballadores de l’educació hem estat oberts al diàleg i a l’inici de negociacions reals per poder revertir la situació de crisi absoluta en què ens trobem. La mobilització ha servit per a què la conselleria s’adoni finalment que l’única manera de recosir la ruptura actual és seure a negociar.

De manera unitària, el comitè de vaga recollim i acceptem la proposta de reunió per iniciar unes negociacions reals. En aquesta primera reunió, el Departament ha de portar propostes clares per revertir les retallades i de millores laborals en la línia dels punts de la plataforma de vaga. Per la nostra banda, no acceptarem una altra cosa.

Ens mostrem expectants als possibles resultats mentre treballem en la preparació de les jornades de vaga programades pels dies 29 i 30 per continuar mostrant la força conjunta que tenim.

Imatge