Comunicat unitari paga extra

USTEC·STEs, CCOO, ASPEPC·SPS, FTE-UGT i CGT denunciem que el Departament ha pagat la nòmina del mes de desembre però, a més d’aplicar-hi el descompte d’IRPF corresponent, hi ha aplicat l’IRPF de la paga extraordinària que encara no ha abonat.

Rebutgem aquest nou engany amb què continua menyspreant el valor del nostre treball. Els sindicats sotasignants considerem absolutament inacceptable que se’ns descompti l’IRPF sense haver-nos pagat els diners que ens corresponen, amb la incertesa de no saber quan i com ens els abonaran i que, a més, ho facin gairebé amb nocturnitat i traïdoria.

Els sindicats sotasignants cridem el professorat a participar activament en la concentració d’aquesta tarda al Parlament entre les 17’30-19’30h i a mostrar el rebuig i la indignació provocats per aquesta nova ensarronada als seus centres de treball demà dia 22 amb concentracions a les portes dels centres a les hores del pati o del migdia, tot fent sonar sirenes, xiulets o qualsevol tipus de soroll i posant cartells i pancartes amb diversos lemes. En aquest sentit us suggerim: “EL GOVERN ENS ROBA”.