Comunicat de CGT

Comunicat de la Federació d’Ensenyament de la CGT de Catalunya

Assemblea del professorat interí i substitut
9 de desembre de 2004, Barcelona

El passat dijous, dia 9 de desembre, va tenir lloc, a l’IES Jaume Balmes, una nova assemblea del professorat interí i substitut. La sala es va omplir de professors i professores, els/les quals es van manifestar majoritàriament a favor de la continuïtat de les mobilitzacions. La vaga del dia 1 de desembre es va valorar positivament, i alguns sectors entre el professorat assistent van relacionar el seguiment massiu de la darrera convocatòria amb el fet que la Generalitat no hagi signat, hores d’ara, cap pacte d’estabilitat, ni hagi fet pública formalment la convocatòria d’oposicions.

L’assemblea del professorat interí i substitut celebrada a Barcelona va valorar la necessitat d’una nova jornada de vaga el dia 16 de desembre, amb l’ànim d’aconseguir aturar la convocatòria massiva d’oposicions (9.690 places en tres anys), amb la qual la qual l’Administració acomiadarà a milers de professionals de la docència, i continuar, així, la lluita per l’estabilitat i l’accés diferenciat, la qual en les últimes setmanes s’ha extés molt ràpidament i amb força.

La Federació d’Ensenyament de la CGT dóna el seu suport incondicional a la decisió de l’assemblea i, en aquesta línia, ha formalitzat la petició de cobertura legal per la vaga del dia 16 de desembre, fent extensiva aquesta petició a tot el personal docent.