ATRI. Expedient electrònic personal

Pla pilot per al personal docent. El projecte comença amb tot el personal docent de tots els centres educatius dels àmbits territorials de la Catalunya Central, Terres de l’Ebre i Tarragona.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

L’expedient electrònic personal (EEP)​ és el nou espai d’ATRI des d’on podreu consultar les dades i els documents que a partir d’ara es vagin incorporant al vostre expedient i que fan referència a la vostra vida administrativa. Aquest nou espai el trobareu a ATRI, dins l’opció Expedient/El meu expedient

L’expedient electrònic personal està dissenyat adaptativament perquè el pugueu consultar des d’un ordinador, una tauleta o un mòbil un cop us hagueu autenticat al portal ATRI.

Important: de moment aquesta funcionalitat només estarà disponible per a la documentació que s’incorpori a partir de la implementació de l’EEP al Departament.​

Visualització i dades de l’expedient

Consulteu el vídeo per veure com es visualitza l’expedient i quines dades hi trobareu.

Notificacions i còpies dels documents

Quan s’introdueixi documentació nova al vostre expedient i calgui notificar-la, rebreu un avís al vostre espai d’Avisos d’ATRI. Així mateix, des del vostre expedient electrònic personal podreu obtenir còpies autèntiques de la documentació que els gestors de recursos humans hagin afegit al vostre expedient a partir d’aquesta data.