Informació sobre inscripció i presentació de mèrits pels processos d’estabilització a l’Ajuntament de Bcn.

1. Inscripció a la convocatòria:

A través de la Intranet: https://rh.bcn.cat/dana-na/auth/url_default/welcome.cgi 

Intranet>Oficina d’atenció al personal>Selecció i provisió>oferta pública>Avisos notes informatives. 

Per la convocatòria del concurs de mèrits: Allà trobareu les Bases, el formulari i una guia d’autobaremació. També apareixeran les noves informacions sobre el procés d’estabilització per concurs de mèrits. 

Per la convocatòria del concurs d’oposició reduïda: Allà trobareu les Bases, aquí no trobareu formulari d’autobaremació. Per tant, no cal adjuntar-lo, el barem el farà l’Ajuntament un cop fet l’examen.

També es pot consultar sense entrar a la intranet en aquest portal: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/oferta-publica-docupacio 

– Informacions d’utilitat:

S’ha de revisar que les dades siguin les correctes i adjuntar la documentació que es demana. En la inscripció per mèrits es demana el full d’autobaremació i el certificat del nivell de català. En la d’oposició reduïda només certificat del nivell de català.

2. Admesos i exclosos

Un cop finalitzat el procés, es publicarà el llistat d’admesos i exclosos i es podran fer esmenes de forma telemàtica si fos necessari. 

3. Presentació de mèrits

Després de la publicació d’admesos i exclosos, al portal de la convocatòria, apareixerà l’anunci per presentació de mèrits, es tindran 10 dies hàbils per presentar-los telemàticament. Per a presentar els mèrits a la fase de concurs cal accedir a la Intranet i seguir la ruta: El meu espai>la meva carpeta>El meu currículum. Observar i actualitzar les dades si cal. 

Si el següent quadre apareix en negre (com a la imatge) vol dir que la documentació està presentada i compulsada. 

Per la presentació de mèrits telemàtica s’haurà de presentar en un sol pdf a l’apartat “Documentació acreditativa CV” que haurà de constar al “Meu currículum” de la Intranet. Des d’allà, un cop revisat el contingut i afegit el que no hi consti, es pot generar un PDF que es podrà adjuntar a l’aplicatiu per la presentació de mèrits: 

Altres FAQS

1. És possible inscriure’s als dos processos? mèrits i oposició reduïda? Sí, però les bases estan redactades de tal manera que és gairebé impossible que una persona que hagi entrat a treballar a partir del 2016 pugui obtenir plaça via concurs de mèrits. 

2. És possible inscriure’s a dues especialitats o dues categories (PT i PS)? No, el sistema només permet una sol·licitut a cada convocatòria atès que a les bases diu que la sol·licitud que es tindrà en compte serà l’última tramesa. 

3. Què haig de fer si m’equivoco en la inscripció? S’ha de tornar a començar de nou i tornar-se a inscriure. El sistema tindrà en compte l’última inscripció. El pagament només s’ha de fer una vegada. 

Per resoldre dubtes l’Ajuntament facilita aquest mail: convocatories@bcn.cat

Des de CGT estem visitant centres per resoldre possibles dubtes. Si voleu que vinguem al vostre només cal que ens contacteu indicant dia i hora. 

També fem permanència els dimarts de 16h a 19h a la seu de CGT al C/ Pare Lainez, 18, 2a planta Metro Joanic. 

No dubteu a contactar-nos per qualsevol qüestió: cgtcebimeb@gmail.com